czwartek, 10 października 2013

Nagrania do reportażu TVN UWAGA! o narkotykach wśród dzieci i młodzieży

Wszystkie trzy jesteśmy już po nagraniach do reportażu TVN UWAGA! o narkotykach w szkole i o narkotykach wśród dzieci i młodzieży. Było całkiem sympatycznie, a to za sprawą wspaniałej ekipy, która w profesjonalny sposób zrealizowała nagrania. Szczególne ważny był przyjazny klimat, który stworzył Pan redaktor Grzegorz Kuczek. Dzięki Jego nomen omen uwadze, mogły wybrzmieć istotne sprawy.
Jestem w kontakcie z Panią Małgorzatą z TVN, która obiecała powiadomić mnie o terminie emisji reportażu. Wstępnie przewidują ją po 20 października.

Najbardziej cieszy mnie, że przeprowadzono również wywiad z kierowniczką poradni Agnieszką Słowik.
Kiedy w 2007 roku zamieściłam moją stronę w internecie, myślałam miedzy innymi o tym, żeby wszyscy usłyszeli o grupach wsparcia, które pomagają rodzicom dzieci uzależnionych. Wtedy najchętniej zaprosiłabym całą Polskę do nas na grupę, zbierającą się jeszcze w budynku przy ul. Strumykowej 4. To było miejsce, które dało mi siły i trzymało na dobrym kursie do zdrowienia całej naszej rodziny. W trakcie terapii czułam potrzebę, żeby dyskutować z innymi rodzicami o naszych problemach, założyłam więc Forum Rodziców.

Nie zależy mi na dużej ilości wejść na te strony, bo każde nowe wejście oznacza przeżywanie przez kogoś tragedii. Mam jednak satysfakcję, że dzięki tym stronom również telewidzowie usłyszą o naszej wyjątkowej grupie wsparcia z Torunia.


1 komentarz: