środa, 22 grudnia 2010

Wigilia w "Powrocie z U"


Dzisiaj spotkanie świąteczne - Wigilia w Towarzystwie.
Myślałam, że na to wyjątkowe spotkanie przyprowadzę Gościa. Pewną młodą osobę, której jeszcze nie poznałam osobiście, ale która po lekturze mojego bloga napisała do mnie maila. Interesuje ją działalność naszego stowarzyszenia i chciałaby porozmawiać o tym z osobami, które korzystają z pomocy Towarzystwa "Powrót z U". Pewnie będzie jeszcze okazja się spotkać.

Wigilia była pełna wzruszających, szczerych życzeń, które, mam nadzieję, że się spełnią.
Oczywiście był też tradycyjnie, wielki stół, pełen najsmaczniejszych, wigilijnych potraw. Było więc p y s z n i e !

3 komentarze:

  1. Anonimowy2.1.11

    Niestety na spotkaniu świątecznym nie byłam, ale przekonałam się jak to jest na następnym spotkaniu i jestem pełna podziwu dla Pani i i reszty za to co robicie i życzę wszystkim dzieciom, młodzieży takich rodziców, którzy z całego serca starają się pomagać swoim pociechom, a nie bagatelizować problem. Naprawdę, podziwiam i życzę wytrwałości.
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu,
    powodzenia przy tworzeniu i obronie prezentacji. Podziel się później z nami rezultatem Twojej pracy.
    Pozdrawiam,
    magoch

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.1.11

    Jeszcze raz dziękuję za wszystko, już nie chodzi tylko o prezentacje, bo to nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, co od Was dostałam. Oczywiście wynikiem się pochwalę, to już we wtorek
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń